Asistentka – recepční (Praha)

Požadujeme:

  • výborné komunikační a organizační schopnosti, znalost práce na PC apod.
  • profesionální vystupování
  • výbornou znalost českého jazyka včetně gramatiky
  • základní znalost anglického jazyka
  • zodpovědnost, aktivní přístup, samostatnost a chuť do práce
  • řidičské oprávnění sk. B (aktivní)

Pracovní náplň:

  • zajištění plynulého chodu recepce
  • přijímání telefonních hovorů, přijímání návštěv
  • administrativní podpora týmu advokátů
  • odesílání datových zpráv, korektury textu, evidence pošty
  • komunikace s úřady a pochůzky

Nabízíme:

  • atraktivní pracovní prostředí v centru Prahy s výbornou dopravní dostupností
  • přátelský a mladý kolektiv s příjemnou atmosférou
  • firemní benefity (stravenkový paušál, příspěvek na ošacení, 2 dny sick days)
  • hlavní pracovní poměr
  • 4 týdny dovolené
  • smlouva na dobu neurčitou
  • nástup možný ihned

Pokud vás nabídka zaujala, odpovězte nám skrz kontaktní formulář nebo napište na email kancelar@chtk.cz.

Spojte se s námi

Nevíte, kam spadá Váš případ, nebo jste jej nenašli na našich webových stránkách? Kontaktujte nás a my vymyslíme, jak Vám můžeme pomoct.