Asistentka - recepční

Požadujeme:

  • výborné komunikační a organizační schopnosti, znalost práce na PC apod.
  • profesionální vystupování
  • výbornou znalost českého jazyka včetně gramatiky
  • základní znalost anglického jazyka
  • zodpovědnost, aktivní přístup, samostatnost a chuť do práce
  • řidičské oprávnění sk. B (aktivní)

Pracovní náplň:

  • zajištění plynulého chodu recepce
  • přijímání telefonních hovorů, přijímání návštěv
  • administrativní podpora týmu advokátů
  • odesílání datových zpráv, korektury textu, evidence pošty
  • komunikace s úřady a pochůzky

Nabízíme:

  • atraktivní pracovní prostředí v centru Prahy s výbornou dopravní dostupností
  • přátelský a mladý kolektiv s příjemnou atmosférou
  • firemní benefity (stravenkový paušál, příspěvek na ošacení, 2 dny sick days)
  • hlavní pracovní poměr
  • 4 týdny dovolené
  • smlouva na dobu neurčitou
  • nástup možný ihned

Pokud vás nabídka zaujala, napište nám na email kancelar@chtk.cz nebo přes portál Jobs.cz.

Contact us

Do you not know where your case falls or did you not find it on our website? Contact us and we will figure out how we can help you.